ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مشهد: دشمنان می‌خواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند

  • کد خبر: ۱۰۲۰۳۲
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
معاون پارلمانی رئیس جمهور در مشهد: دشمنان می‌خواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند
سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه همواره باید به یاد شهدا باشیم، گفت: امروز اگر ساکت بنشینیم، بدخواهان و دشمنان جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و روایت خودشان را جایگزین واقعیت خواهند کرد.

محمد کاملان | شهرآرانیوز؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه همواره باید به یاد شهدا باشیم، گفت: امروز اگر ساکت بنشینیم، بدخواهان و دشمنان جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و روایت خودشان را جایگزین واقعیت خواهند کرد. ما در مقابل این ماجرا مسئول هستیم. لازم است که در این جنگ نرم، رسانه‌ای و سایبری نقش آفرینی کنیم.

سیدمحمد حسینی در یادواره ۱۳۱۹ شهید یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد، با تأکید بر اینکه شهدا باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند گفت: شهدایی که داریم نیرو‌های ارزنده‌ای هستند که باید الگوی جامعه و به ویژه جوانان باشند. این شخصیت‌های بابصیرت باید به جامعه معرفی شوند.

وی تصریح کرد: این دست ماست که انتخاب کنیم در مسیر نور و عدالت باشیم یا در مسیر باطل و تاریک و کفر حرکت کنیم. هرکسی در این دنیا یک، ولی دارد و امام. کسانی که از اطاعت امام حی و حاضرشان سرپیچی می‌کنند، طاغوت اند؛ مثل منافقان که مقابل امام (ره) ایستادند و در دامن صدام و بعد هم آمریکا و فرانسه افتادند. این سرنوشت محتوم همه این افراد و گروه هاست.

راهبرد جدید یگان ویژه برای مقابله با ناآرامی‌ها

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی کشور نیز در این مراسم، با اشاره به هدف تشکیل یگان ویژه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: سال ۱۳۷۰ و پس از جنگ تحمیلی، لشکر ۲۸ روح ا... که در دفاع از کشور در جبهه حضور داشت برای دفاع از انقلاب و دستاوردهایش به یگان ویژه تبدیل شد و امروز این یگان از واحد‌های مؤثر در تأمین امنیت اجتماعی کشور است.

سردار حسن کرمی با بیان اینکه بخش زیادی از تجهیزات مورد استفاده یگا ن‌های ویژه در داخل کشور ساخته و تأمین شده است تصریح کرد: در سال ۱۳۹۲ برای مقابله با ناآرامی‌ها راهبرد بازدارنده‌ای برنامه ریزی و آموزش‌های لازم هم برای این کار پایه ریزی شد. در قالب این راهبرد خلاقیت‌ها شکوفا و اسباب و لوازم و تجهیزات در داخل کشور تأمین شد. در این راهبرد جدید پنجره جدیدی رو به یگان باز و تعامل خوبی با اقشار مردم برقرار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->